RE: Nabíjecí stanice AkkuMaster C4 s mikroprocesorem ?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 1 19:46:50 CEST 2004

Mate pravdu, je to spise o SW nez HW i kdyz i ten neni mozno zanedbat.

Pravdepodobne free projekt neceho podobneho lezi v hlave a pocitaci meho
kamarada, uz to dostava trochu konkretnejsi obrysy a co nejdrive se vrhnu do
vyroby DPS a HW vubec (jen co on dokresli schema). Pak bude na nem udelat SW
(moc se mi do nej nechce tak at si to vyzere) ale zatim s tim radeji
nechceme jit ven, nebot casu je malo a neradi bychom vypadali jako zde DK
jenz je jako slibotechna vyhlasen...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jiří Krul
Sent: Thursday, July 01, 2004 7:25 PM
To: [HWnews]
Subject: Nabíjecí stanice AkkuMaster C4 s mikroprocesorem ?

Jak jsem tak prochazel katalogy a hledal levnou nabijecku narazil jsem u
Conrada na sujekt a zarazila me cena 13.660 Kc.
Podle popisu to je hezky kousek nabijeci techniky, ale ta cena je take
kouzelna.

Nicmene bych rad neco podobneho take vlasnil a tak se ptam,  pane Polivka
nemate na cbazaru jemne poskozeny AkkuMaster C4 za lidovy peniz ?
Respektive nevite nekdo o necem podobnem za ponekud, o hodne, nizsi cenu.

Take me napadlo, ze podobna vec je hlavne o sw a nabijecich akgoritmech a
soucastkove nejde o nic draheho a tak neni nejaky slusny free projekt
baterioveho vseumela ?

Dekuji .