Nabíjecí stanice AkkuMaster C4 s mikroprocesorem ?

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 19:25:27 CEST 2004

Jak jsem tak prochazel katalogy a hledal levnou nabijecku narazil jsem u Conrada na sujekt a zarazila me cena 13.660 Kc.
Podle popisu to je hezky kousek nabijeci techniky, ale ta cena je take kouzelna.

Nicmene bych rad neco podobneho take vlasnil a tak se ptam,  pane Polivka nemate na cbazaru jemne poskozeny AkkuMaster C4 za lidovy peniz ?
Respektive nevite nekdo o necem podobnem za ponekud, o hodne, nizsi cenu.

Take me napadlo, ze podobna vec je hlavne o sw a nabijecich akgoritmech a soucastkove nejde o nic draheho a tak neni nejaky slusny free projekt baterioveho vseumela ?

Dekuji .