Nejakych 15ns by bodlo :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 1 17:11:22 CEST 2004

>Ale este stale nechapem, preco nemozete pouzit
>- rychly OR a 574; alebo

Budu nadsen, kdyz to pujde s tim co koupim okamzite v kazde dobre drogerii a
bude to stat co nejmene i kdyz z tohoto pohledu je uz ted ten design trochu
schizofrenni - prikladem momentalne pouzity krystalovy oscilator misto
lacinejsiho krystalu :).

>- HC573 a za neho HC574?

Kdyz vona ta svinucha 573 ma LE aktivni ve vysoke urovni a v LE v nizke drzi
data, tedy kdyz si /WR invertnu, uz nezachovam hold time alespon 5ns podle
specifikace co vidim v Philipsacke dokumentaci k 74HC573 :). Jo bejt tak to
LE vopacne, tak mi data tecou skrz ni od zacatku /WR v L a po konci /WR ta
573 drzi a nepusti - ovsem tak tomu neni a je tomu bohuzel vopacne nebo uz z
toho uplne blbnu a budiz mi to v tom pripade omluvou, ze mne az tam musi
nekdo dokopat :).

BTW, neexistuje latch s tim LE vopacne ?

--
Jiri Bezstarosti