Xilinx, verilog - problem

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červenec 1 16:54:46 CEST 2004

> tezko hadat - navic to cislo radky moc nenapovi :-)
cislo radky stejne neodpovida zdrojaku ve verilogu, je to v
nejakym mezisouboru. Funguje to (i fyzicky) tak je to dobry.
Jeste posledni problem k vyreseni, jeden z tech posuvnych
registru s asynchronim resetem je v puvodnim zapojeni s
diskretnimi brouky nulovan kratkymi pulsy z MKO s RC clenem.
Musim vytvorit nejakou obdobu, protoze takhle mi to reaguje i na
trvalou log. 0 a ne jen na pulsy. Bud zvlastni modul, nebo
pozmenit primo ten shifter.
Je mi jasny, ze to nepujde zcela asynchronne, pokud budou pulsy
trvat 1x clk bude to (snad) v poradku. Pokud ne, bude se muset
hodinovy kmitocet zvednout.

Jakub

--
Spolehlivost, rychlost a bezpečnost, to je základ pro e-mail.
VOLNÝ mail. http://mail.volny.cz