Nejakych 15ns by bodlo :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 1 13:49:21 CEST 2004

Ja to jeste radeji znovu cele projdu.

Ale nemuze jit o to, ze jste kouknul na prubeh CLKOUT pri deleni frekvence
4mi ? On ten vyvod muze bud delit ctyrmi a nebo nemusi dle konfigurace
oscilatoru, tedy bud je to jen invertor treba pro oscilator s externim
krystalem nebo vystup cyklu treba s RC oscilatorem. V mem pripade jsem tam
mel krystal a pak ho nahradil krystalovym oscilatorem, abych si mohl bez
jakychkoli dalsich zavlecenych problemu brat ty hodiny i pro jine potreby,
tedy po Kostovych pripominkach se tremi otazniky :), ale mod oscilatoru je
stale HS, coz by pri pouziti externiho oscilatoru nemelo vadit. Tedy vlastne
jak to mam mi na vyvodu CLKOUT tikaji jen invertovane hodiny a to zpozdeni
nemusi snad byt tak drasticke. Ale v kazdem pripade diky za pripominku,
urcite si to znovu projdu, co jsem kde zase nedostudoval v ramci touhy to
rychle vyzkouset :).

To PDF je relativne dost stare a nic se s nim nedeje, takze moc
nepredpokladam, ze se hned tak dostanu k lepsimu a myslim, ze ty PIC18C801
asi nejsou zdaleka buhvi jak vyuzivanym typem, aby se nekomu moc vyplatilo
se s tim nejak patlat. Ovsem zase jen ma domenka :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Wek [mailto:wek@evona.sk]
Sent: Thursday, July 01, 2004 9:14 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: RE: Nejakych 15ns by bodlo :).

Uuuuu, teraz som sa kukol do tabulky 22-5, CLKOUT max. rise/fall time 100
ns,
oneskorenie oproti CLK1 75ns max.100ns, tak na take nieco by som sa (najma
pri
16MHz a nieto este 25MHz) rozhodne nespolahol... Sa mi vidi, ze ostatne
signaly su odvodene od CLK1 a nie od clkout, takze ak chcete vobec nieco
synchronne zacinat tak skor s CLK1...

Mimochodom, ocividne DS "preliminary" je este plne chaosu, napr. nazov
tab.22-6...

wek