Win XP

LuKas hradlo@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 1 08:18:25 CEST 2004

Máte Blastera, Sassera nebo Netskyho...

1) Záplatujte sytém nejnovějšími aktualizacemi.
2) Aktualizujte si nebo spíš pořiďte si jiný antivirák.
3) Instalace firewallu by vám vůbec neuškodila :-) Doporučuji ZoneAlarm.
Hodně používaný je taky Kerio.
4) Asi to nebude primární příčina, ale vyčistěte si systém od Spywaru -
třeba programem Ad-aware.

Praktické informace najdete na www.viry.cz a na stránkách antivirových
společností.

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of radek kasal
Sent: Wednesday, June 30, 2004 5:53 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Win XP

Dobrý den
	 Kdo máte zkušenosti z Win XP. V poslední době se mi systém chová
dost nestabilně, vyskočí informační okno s informací: Probíhá ukončení
systému. Uložte si všechny změny jinak budou ztracené. Systém vypíná NT
AUTORITY\SYSTEM Proces c\windows\system\isass.exe skončil se stavovým kodem
- 1073741819

Následně začne odpočítání a systém se restartuje.

Netušíte někdo kde je asi chyba?
Jako antivirus jsem použil NOD32 a nic nenašel.

Radek