Digitalni vysilani

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Červenec 1 00:06:45 CEST 2004

> krabicku, jako spis digitalni televizni vysilani obecne. Jsem zrovna
> pred resenim zda koupit antenu a zda jit do satelitu .....no vzdyt to
> asi vsichni znate :-)) a toto me docela zaujalo. Jenze jsem v teto
> oblasti NAPROSTY laik.
> Za kazde info predem dekuji

Konecne jsem prisel na adresu, pod kterou jsem registrovan :-)

Digitalni vysilani jede v MPEG-2 a zkusebni vysilani relizovane Czech
Digital Group (www.digitv.cz) ma ruzne kvality ruznych programu. My
tedy prijimame pravdepodobne testovaci vysilani Ceskych
radiokomunikaci, ale na technickych podminkach se toho moc nemeni.

Obecne informace:
http://www.digitv.cz/Czech/img004.htm

Pro technika bude asi zajimavejsi tato stranka:
http://www.digitv.cz/Czech/img005.htm

A konkurencni od CRa:
http://www.cra.cz/main.php?pageid=221&lang=3

Kdyz budete mit nekdo zajem a budete v Praze, ozvete se mi soukrome a
ja vas provedu po kolejich Strahov, kde prijimame DVB uz delsi dobu.
Provozujeme tu sireni pomoci multicastu, takze kazdy pocitac, ktery
zvladne dekodovat MPEG-2, si muze pomoci SW prijimat i pet televiznich
programu soucasne.

Standa