Technologie SmartBoard

vvitty vvitty01@seznam.cz
Pátek Prosinec 31 14:30:10 CET 2004

Zdravim,
delali jsme snimace Touch Panelu od 3M na 15" LCD, delaji je i podstatne
vetsi.
Princip je stejny jako u "malych" PDA, zkuste se podivat u 3M na Resistive
Touch Screen...

MKT Overwiev:
http://www.3m.com/3MTouchSystems/downloads/PDFs/Resistive-OV.pdf

Ty odporove vrstvy tam jsou dve, kazda tvorena meandrem, navzajem otocene o
90°.
Mezi nimi je nevodiva vrstva, kterou lze stlacit a tim vyzkratovat vrstvy
vuci
sobe. Podle velikosti napeti potom zjistite polohu v kazde ose, jeden meandr
vzdy funguje jako delic napeti, druhy jako snimaci.

BTW, pokud nema vyrobce dobre vyladeny driver, dela to zajimave veci...
Treba
ustreli kurzor do strany, kdyz kreslite v paintu caru :o)

@V

2232D8A16/0
/SmartBoard.pdf

Nema nekdo tuseni, jak SmartBoard muze byt udelany respektive jak jednoduse
vyresit snimac XY takovych rozmeru a rozliseni?
U malych displeju (PDAcka atd.) se to tusim resi odporovou vrstvou s
multiplexovanym snimanim v horizontalnim a vertikalnim smeru, ale slo by
nejak "podomacku" vyrobit rovnomernou odporovou vrstu takovych rozmeru?

Diky za namety

Jakub Serych