Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

aze azehw@volny.cz
Pátek Prosinec 31 10:34:58 CET 2004

Ja se priznam, ze radeji listuji casopisy na "obycejnem" papire, jako bylo
driv AR. Tyto nove leskle platky ve mne podvedomne vzbuzuji jakysi odpor,
nejak k tomu nemam duveru. Pripada mi to jako ty "duchaplne" platky s kecy o
nicem z ruznych pojistoven. Jak se zda, cim kvalitnejsi (a drazsi) papir,
tim horsi obsah. Navrch huj, vespod....
AZE

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 31, 2004 9:32 AM
Subject: RE: Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Ja to pravidelne prolistovavam, protoze to chodi na skolu (oba platky).
Konstrukci, ktere by mely nejakou zajimavou myslenku je tam opravdu jak
safranu a pokazde s tim prijde de fakto nemenna mnohastrana reklam tistena
zpulky barevne na pomerne luxusnim papire. Cim se ty dva platky lisi opravdu
nerozeznavam (jeden ma myslim obalku vytistenou na materialu luxusnejsim nez
ma nejdrazsi modni casopis, asi aby to bylo omyvatelne, kdyby to clovek
pocamral pajedlem nebo chloridem :-))))). Kdyby to nechodilo do skoly, taky
by me ani nenapadlo to koupit.