Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 31 09:32:23 CET 2004

Ja to pravidelne prolistovavam, protoze to chodi na skolu (oba platky).
Konstrukci, ktere by mely nejakou zajimavou myslenku je tam opravdu jak
safranu a pokazde s tim prijde de fakto nemenna mnohastrana reklam tistena
zpulky barevne na pomerne luxusnim papire. Cim se ty dva platky lisi opravdu
nerozeznavam (jeden ma myslim obalku vytistenou na materialu luxusnejsim nez
ma nejdrazsi modni casopis, asi aby to bylo omyvatelne, kdyby to clovek
pocamral pajedlem nebo chloridem :-))))). Kdyby to nechodilo do skoly, taky
by me ani nenapadlo to koupit.

Ten meric kapacity je, jak se zjistilo, maturitni prace naseho studenta.
Zajimave na tom je, ze je to student Technickeho Lycea, tedy zcela
neelektrickeho oboru, na to je to myslim docela slusne udelane, a dale to, ze
podepsal, ze prace kterou udela zustane majetkem skoly a klidne jde a
zverejni si ji bez jakekoliv zminky skole v casopise.
Na jednu stranu je dobre, ze je takhle schopny a prubojny, na druhou stranu
je smutne ze jeste ani nema maturitu v kapse a uz tak rychle zapadl bo

Jakub Serych