Dotaz na opracovani krabicky

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Prosinec 30 11:39:48 CET 2004

At 06:33 30.12.2004 +0100, =?iso-8859-2?Q?Tom=E1=B9_Dresler?= wrote:
>Zdravim, na odkazech nize si muzete prohlednout navrh celniho a zadniho
>panelu DDS, subpanelu a krabicku tak, jak jsem ji dostal.
>
>http://edisonovo.info/DDS/Krabicka.JPG
>
>http://edisonovo.info/DDS/predni_panel.pdf
>http://edisonovo.info/DDS/zadni_panel.pdf
>http://edisonovo.info/DDS/subpanel.pdf
>
>Bude tedy nekdo schopen mi to vyrobit?

A z jakeho materialu to ma byt? Pokud dural, tak by to slo, jenom jak uz tu
bylo receno, vnitrni rohy zustanou kulate. Ale ten ohyb bude na duralu dost
problem, musel by se vyzihat... Taky jde o to, kolik ma byt kusu, pokud
vetsi mnozstvi, tak jednoznacne doporucuju CNC vysekavaci lis. Napr.
www.eprona.cz Obdelnikovy raznik maji 8.3mm, pokud by to nevadilo, ale mam
pomerne stary seznam jejich naradi, takze je mozne, ze uz budou mit dalsi
razniky. Diru s ploskou ale mit asi nebudou...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz