Re: Čtyřpinový konektor

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Prosinec 28 14:34:17 CET 2004

> Já jsem pro podobný účel (napájení spektráku 18V,-18V a 27V) použil
> standardní 9pin Canon a řadím 2 - 3 piny paralelně. Je tam na +18V asi 2,5A
> odběr (3 piny paralelně) a nic špatného se neděje. Otázka je, zda se Vám tam
> ten Canon vejde - vidím, že se snažíte o kulaté pidi konektory.

   No právě, kulatý nemusí být, ale musí být nejmenší, CANON je
spolehlivý, ale velký, zkoušel jsem i telefonní, ten vítězí ve
velikosti a ceně, ale 1A jím neprotáhnu, aniž bych se rozkrájel, snad
jen, že bych měl vyšší napětí, které by se přenášelo s menším proudem
... Ale vypadá to neprofesionálně :(

  Žádný z GM se mi prostě nelíbí, rád bych věděl, co používáte vy za
konektory na RS-422 s napájením.

  Ještě toužebně koukám po FireWire, ten by měl mít teoreticky
napájení taky v sobě, pinů hafo, ale nevidím cenu protikusu na
kabel, takže se asi zhrozím :(

--
Best regards
 BuFran