Hledá se "TO" :)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Prosinec 28 11:14:31 CET 2004

>     Já jsem ale na tom Ampéru opravdu viděla něco podobného tomu z PSka.
> Ale to mělo skleněné čoččky a nastavitelné osy čoček a tak. Třeba někde
> něco najdu :-)

Zkus to treba 5.-8. dubna 2005 v PVA v Letnanech :-)))

Kdysi jsem mel s necim podobnym tu cest, bylo to dobre ale vnitrni zdroj
svetla je na prd, kdyz se spoj leskne tak se zdrojem svetla nehnes.
Pokud tedy neni svitilna pohybliva tak stejne potrebujes externi zdroj
svetla a ta interni je zbytecne zavazi. Osobne mam takovou hodinarskou
lupu kterou nasadim na oko a svitim si lampou co mam nad stolem, jsem
spokojen, jedine kdyby jeste ta lupa na oku drzela sama...

Pavel