Intelligent charger

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Úterý Prosinec 28 11:08:10 CET 2004

Nevim zda ještě někdo odebira emaily z konfery: MCU. Tak to preposilam ještě
do druhé.

Testy nabijecky jsem provedl uspesne. Uz jsem vyzskousel tri sady baterii a
vypada to ze nabiji.
Akorat bych ještě poprosil nekoho kdo ma tu stejnou (MW5798) nabijecku aby
me zmeril napeti bez baterek a s baterkami.

Moc, diky

Pavel Prochazka.zde.cz

-----Original Message-----
From: mcu-news-admin@mcu.cz [mailto:mcu-news-admin@mcu.cz] On Behalf Of
Pavel Prochazka
Sent: Sunday, December 26, 2004 2:57 PM
To: mcu-news@mcu.cz
Subject: RE: Intelligent charger

Tak po dlouhe době jsem se podival ma mabijecku co vni opravdu odeslo...
Odletoval jsem vybuchnuty kondik a zapojim napajeci napeti, tedka uz
spravne... Co kdyby, a ono nic.

Tak jen tam priletuji ten kondenzator, trery je hned na vstupu. A zacinam
meric, protože ve schematu co me někdo poslal (uz nevim kdo to byl , ale
hodne diky) je i obcas nepeti co kde ma bejt. Merim , merim a ono to vypada
ze to chodi. Ještě merim co je na svorkach pro baterku je tam 4.5V. Divne je
to nejak moc ale nabijecka pipla :-) A sviti kontrolka nabijeni! Jo to je
super! Tak ji celou davam dohromdy a vyskousim to s nabijecima baterkama.
Davam tam njvetsi sumky ktrer mam a navíc je nepouzivam (GP). Zatím
nabijecka funguje. Jede uz cca 30 minut, tak uvidim zda process dojede do
konce. Potom dam vedet.
Ale trosku me mate tech 4.5 V Nemuze to bejt tim za merim nejake spicky
(digitalni multimetr), prece to funguje spinane. Muzete me někdo to zmerik
jake napeti dava naprazdno? A když jsou tam baterky tak to dava 2.95V coz je
uz rozumne napeti.

Zajimave e to za to bez toho vstupniho elitu nejede... To je fakt divne...

Pavel Prochazka.zde.cz   <--Mam novou grafiku na www strankach :-)