Hledá se "TO" :)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Prosinec 28 10:39:35 CET 2004

Zdravíčko :)

    dost lidí mě tu i na mém webu či soukromě zrazuje od koupě TOHO z PS
elektroniku. Hmm tak nevím co si myslet, předpokládám že mi radí z
vlastní zkušenosti.

    Teďka z toho stejně sejde, protože sem si koupila drahou knížku :-P
(Tedy knížky)

    Já jsem ale na tom Ampéru opravdu viděla něco podobného tomu z PSka.
Ale to mělo skleněné čoččky a nastavitelné osy čoček a tak. Třeba někde
něco najdu :-)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz