Sustruzenie plexiskla

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Prosinec 27 21:46:29 CET 2004

At 21:30 27.12.2004 +0100, Daniel Valuch wrote:
>nova freza bude urcite, vrtak neviem ci mame tak velky, zistim az ked sa
>vratim 3. do prace. Cim sa to potom lesti? Videl som na nete nejaku
>opalovacku, co natavuje povrch az kym sa nedosiahne uplne priehladny
>povrch...

Takze to budes delat najednou frezou o prumeru 30mm? Hmm, to jsem nezkousel,
ja to frezuju na CNC malym prumerem frezy. Tak velka freza bude chtit urcite
vyrazne mensi otacky nez 2mm freza, ale ne zas moc malo, jinak se to bude
stipat. Zacal bych spis vyssima otackama, kdyz se to zacne napejkat tak hned
prestat, ocistit nastroj a ubrat otacky...
Pokud to ma byt vylestene do pruhledna, tak doporucuju lestici pastu na
sklicka mobilu. Jmenuje se to Displex, neni to zrovna moc levne, ale funguje
to dobre. Kazdopadne to lesteni je celkem fuska...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz