GNOME prevodnik

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 26 19:57:07 CET 2004

> Nez se obratim na vyrobce, nema nekdo zkusenost s modulem GNOME od firmy

No tim, ze jste sem napsal jste se na vyrobce jiz obratil byt
neoficialne :-)

> Papouch? Zatim mi lezi na stole a mam za ukol s nim rozchodit komunikaci,
> dle manualu to vypada rozumne. Ale nikde jsem nenasel moznost ovladat a cist
> DTR, RTS, DSR ...

Podle vyjadreni meho kolegy (ethernetove aplikace a GNOME nejsou u
PaPoucha v me naplni prace): Standartni verze GNOME umi pouzit RTS a CTS
pro HW rizeni toku dat, toto je mozno povolit nebo zakazat, prime
ovladani neni mozne.

Je mozne prevodnik upravit podle Vasich pozadavku nebo pouzit moduly
EC232. Vse je otazka jednani ale to jiz oficialne a ne pres konferenci.

S pozdravem

Pavel Tatar
Papouch s.r.o. - www.papouch.com
tel/fax +420 267 314 268 - 9