Optický snímac

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Úterý Prosinec 21 11:40:20 CET 2004

Jak by se dal nejjednoduseji realizovat opticky snimac na pocitani
pruchodu micku trunkou? Signaly budu vyhodnocovat pres ATMEL. Ty micky
nebudou chodit moc rychle a casto a v trubce bude relativni tma. Budu
vdecny za radu, nebo so nejjednodussi schema. Nechci tam toho moc cpat.
Diky. R. Hořínek

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/