OT: Re: Krásné vánoce :)

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Prosinec 24 21:41:11 CET 2004

Saso, z toho si nic nedelejte. V podstate jsem to zacal ja. No ale
musime prece trosku rozcerit ty ztrnule vanocni liturgicke vody ;-)
Letos jsem celkove vanoce vnimal nejmene za cely svuj zivot. A vubec
jsem se netesil az se sejdem pod vanocni svetelkujicim pometlem. Nicmene
precejen jsem byl velmi mile prekvapen, kdyz me tchynka vyprovokovala
abych vytahl svoji elektrickou kytaru a obratnymi hmaty navodil
vanocne-metalovou atmosferu. Takovemu navrhu jsem nemohl odolat a proto
jsem to vytahl a v plne parade to spustil na plne koule, at z toho maji
taky neco soudedi z naseho panelaku :-)
Nalada byla dobra a cela rodinka si death-metalove chraplavymi hlasy
vyzpevovala "neeeseeem vaam nooviiiinyyyy, poooslooucheeejteee" :-D
Nakonec jsem dostal i darky - z toho usuzuji, ze prece jen jsem byl asi
hodny.

Jeste si neodpustim citovat jednu vanocni SMS, ktera mi prisla dnes
napoledne :

Zajali jsme Jeziska! Jestli chcete darky, prineste 1.000.000,- Euro
vykupne, jinak ho pribijeme na kriz.
Vesele Vanoce vam preji unosci

Kam ten svet speje ....... :-D

Ondrej Kozumplik