napajeni vysocesvitivych LED

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 23 15:57:40 CET 2004

mcc> Znova jsem to zmeril a tech 4,5V pri zapnuti klesne na 3,8V
mcc> (baterky nejsou alkalicky) a odber vsech peti LED je 380mA (=76mA
mcc> na 1 LED).

I tak se mi zda ze jsou dost pretezovane. Az odejdou tak v GM maji 8cd
bile LED po 19,90 :-) A maji ted nejakou lepsi serii, pri 20mA maji
jen 3.05-3.15V (vcera kupovano a mereno 10ks).

Jak dlouho vydrzi baterky?

Tomas

mcc> Sviti to tak, ze kdyz se do toho clovek zblizka podiva, tak ho boli oci.

mcc> 200mA brala jedna samotna LED.

mcc> P.K.