Grafickej displej Hitachi

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 23 13:18:17 CET 2004

> Na ty jsem take koukal a ceny jsou zajimave, ale jsou fakt prtave pro
> zarizeni pro doma na ktere potrebuji videt jen kdyz jdu kolem.

Ano, to je velka nevyhoda techto displayu, vseobecne toto resim kdyz
delam neco pro sveho otce ktery uz ma slabsi zrak. S displayem z MT jsme
si zatim jen hral, ted (pres vanoce) teprve budu delat zarizeni. Jinak
se prehlednost da resit tim ze nejdulezitejsi udaj zobrazite na vetsim
LED displayi a na LCD mate pomocne informace, nastaveni, graf apod.
Stejne tak se to da resit treba zobrazenim dulezitych udaju (treba prave
teplota, vlhkost a cas) pomoci velkych znaku resp. cislic na displayi v
"klidovem" rezimu, dalsi informace apod zobrazit az po stisku tlacitka,
takto to budu prave ted resit ja (nejedna se o meteostanici i kdyz i k
ni jste me nahlodal ze se do ni mozna pustim :-) ). Zobrazenim velkych
znaku muzete dosahnout vetsi citelnosti z dalky nez u klasickych 16x2
apod. 2nasobny font sem pred cca pul rokem posilal MK.

Pavel

P.S. neberte to jako presvedcovani, jen pisu sve poznatky :-)