Grafickej displej Hitachi

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Prosinec 23 07:27:48 CET 2004

A ani ne o moc draz graficky 128x64 (s radicem), zrovna se na nej taky
chystam . Ten by se vam asi hodil vic, aby se dal zobrazit i nejaky ten
graf, ty grafy co mate na webu vypadaji moc pekne a bylo by skoda je
schovavat.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Wednesday, December 22, 2004 8:21 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Grafickej displej Hitachi

Ja jsem vcera privezl ty zbyle veci z toho psaciho stroje, sesadil je a ono
to skutecne vsechno funguje. Dival jsem se na tu desku co je do ni ten
displej napojen a nemel jsem cas to nejak dohledat co je co.

Na desce je jako MCU Canon T9915 a kolem nej ROMka, dve SRAM 256k. Kousek
dal je dalsi Canon HG62E22R53FS a u nej dalsi 256k SRAM. Jinak uz tam neni
celkem nic zajimaveho. Mozna ze ten HG je ten radic?

Nicmene ten displej ma pomerne hodne malej kontrast a tak si to mozna
rozmyslim pokud to znamena bastlit jeste ten radic a za 500Kc se da koupit
sice jen znakovej 4x20 B&W displej.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.