Zahrivaji se Pb aku pri nabijeni?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Prosinec 22 23:13:24 CET 2004

Dne středa, 22. prosince 2004 12:15 radek kasal napsal(a):
> A takhle to funguje, ted šéf ví, že uděláte maximum pro to, aby byla

ale to on ví dávno, už v jiné firmě jsem byl znám jako žehlič průserů a
kouzelník :o)

> baterie zachráněna. Ušetří se, tedy zdánlivě. No a pokud ji tam dáte s

ta upska je u mě doma, a když klekne, tak přijdu max. jen o rozdělanou práci.
Ale už jsem se opět naučil (po odvyknutí si, jak jsem opustil wokna),
průběžně ukládat. Neboť ne linux, leč elektrika. Statisticky mám sice reboot
jednou za měsíc, leč rozptyl je +2měsíce/-3 týdny, na vině má 1/3 bouřka, 1/3
elektrárny, 1/3 jističe.

> nic moc kapacitou a ona klekne, tak budete na vině, neb jste ho
> neinformoval o riziku.

ale to zas zmrd teda neni! Jenom občas uvažuje jako ženská, tak nedá se na
první pohled odhadnout co má za lubem. Ale po těch >6 letech s ním už v
podstatě vím co kdy můžu čekat.

>  Řekl bych, nic moc vztahy na pracovišti. Asi bych si dal dohromady, co

byl tam jeden půlzmrd, toho to časem přešlo.

> vše jsem udělal pro záchranu baterie, odzkoušel jak dlouho vydrží
> zálohovat, a pak bych šel s fakty ven. Zkuste si zjistit jaká je
> životnost baterie, ono dlouhé skladování neprospívá.

no to já mu krátký report udělám, v tom si libuje, neboť tak nejspíš se sám i
učí a rozšiřuje obzor (je totiž pěknej hračička, ale to já taky).

To že by se v tomto případě nasral na techniky je mi jasné, neb měli udržovat
"svěřenou techniku", takže ho nechci prudit.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux