Logovani LPT1 napr LOGANem-zaver

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Prosinec 22 19:57:29 CET 2004

Přiznávám, chyba byla na židličce. Už to chodí.

Na druhé straně, nebylo od věci podívat se na sled signálu. Dost to
zúžilo oblast pátrání a chyba v high a low časti adresy byla na světě,
jakož i krátká pauza mezi zápisem a čtením.

LOGAN, na to jak je jednoduchý udělá hodně práce. Pokud někdo potřebuje
koukat na data, tak ho doporučuji. Jen si musíte pohrát s zprovozněním
pod WinXP.

Radek

On