obvody pro optickou mys

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 22 18:39:59 CET 2004

No, podstata "blikania" a naslednej synchronnej detekcie (ci uz s PLL
alebo bez) je odstranit vplyv pozadia. To moze a nemusi vo Vasom pripade
hrat rolu. Pochopitelne, blikat a vyhodnocovat sa to musi dostatocne
rychlo, o rad rychlejsie nez je sledovany signal - a to moze byt vcelku
problem; takze je mozne, ze bude lepsie v prvom kole od toho upustit.

Ak ide o problem maleho ci presnejsie premenliveho kontrastu, je mozne,
ze budete musiet urobit nejaky "samodoladovaci" system (nieco ako AGC u
radii). Jednak sledovanim strednej hodnoty menit komparacnu uroven; a
sledovanim amplitudy menit zosilnenie.

Mno, kazdopadne by to mohla byt sranda mat pichnuty osciloskop do
iduceho vlacika :-)

Mozete nacrtnut Vase doterajsie snazenie (schemicku)?

O aky rozmer modelu ide?

wek