napajeni vysocesvitivych LED

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Prosinec 22 13:16:44 CET 2004

DD> Ale pri 200mA by normalni LEDky sly do kopru okamzite, ne? Jinak bych to ale
DD> videl nejak podobne.

Luxeonka ma na povolenych 350mA chladic 25x25mm (1W ztraty).

Dalsi moznost je ze elektronika regulovala jas pomoci PWM. Kdyz se s
temi celovkami zatmava pred ocima, je blikani videt. Tim by se
vysvetlovalo ze neodejdou hned v krame ala az kdyz se to nejmene hodi.

Navic jejich pretezovani nema moc vyznam, pri vyssich proudech klesa
vyrazne pomer svetlo/proud.

Tomas

mcc>> Napajene je to 3-mi AAA bateriemi, coz je 4,5V - jedna LED zere
mcc>> 200mA, celkem to ma spotrebu 1A (rukou se da poznat jak to hezky
mcc>> hreje). Neni to nejak moc? Ja nevim jak se lisi vysocesvitiva LED
mcc>> od obycejne, ale kdyz vychazim z toho, ze bezna LED ma pri napeti
mcc>> 2V cca 20mA, tak se trochu bojim, abych to nemusel opravovat znova
mcc>> - menit LEDky.