Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 22 08:47:35 CET 2004

> Tak sa zasa potvrdil jeden zo zakladnych zakonov elektroniky - suciastka
> bez uhony prezije aj to najbrutalnejsie zaobchadzanie, ak je podozrenie,
> ze je vadna...
> Je dobre pocut, ze cidlo nie je KO ale OK.

No cidlo samotne nijak namahane nebylo - to je v derovane krabici na
plosnacku na 10m stinene dvoulinky, ale MCU jsem asi tak 15x ruzne prendaval
a bud do toho manzelka nejak drbla (jsou vanoce a porad se uklizi i presto
ze dilna ma prisne embargo) nebo nevim. Je zajimave, ze vcera  jsem ten MCU
nekolikrat vyndal az zandal a nic az potom jsem s nim ze zoufalstvi poradne
zamlel a chytlo se to. Nechci to dal resit - udelam o svatcich DPS a bude
vymalovano.

>  > Na internet uz to leze spravne z original dat z cidla.
>
> No na internet to mozno lezie, ale z neho akosi nie... (vid priloha)

Pouzivate spatny odkaz (bohuzel je stale  funkcni) - asi ho mate ulozen v
zalozkach. Vlevo v menu Meteostanice nebo rovnou
http://rvsoft.wz.cz/showpage.php?name=graf
Jinak do budoucna je lepsi chodit pres menu jelikoz mam pripraveno nekolik
zmen - zobrazeni libovolneho dne a tydeni graf - oboji mi uz chodi a je
treba jen osetrit vstupy od uzivatelu.
Take je jiz predelany ten SW pro PC, aby cetl ty surova data. jedine co jsem
nestihl je vcera dodelat to pocitani CRC - dival jsem se jen do AN jak to
delaji a zda se mi ze ani jedna z metod tam uvadenych neni idealni pro PC
takze to bude chtit promyslet.

> Takze asi len kupit... Su s tym nejake skusenosti?

U Rothsware by to nemel byt problem. Sam bych asi u nich cidlo kupoval
kdybych ho nemel. Jeste by mohli prodavat ty tlakomery to by bylo super.
Mozna by stalo za to je trochu poprudit zda by je nechteli pribrat do
sortimentu.

RadekCX