Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 21 15:12:30 CET 2004

Radek Vicek wrote:

> Stejne tak jako narazite na ten timeout - dle meho to mozna nestaci
> (nestihnul jsem se vcera uz kouknout do generovaneho ASM), ale pocitam pokud
> je to jen jednoduchy cyklus s dekrementaci a testem tak me tech Vasich 2
> sekundy nejak nesedi. 1 instrukce je 1us takze ciste jen 65000 instrukci je
> 65ms a ted je otazkou kolik je tam tech instrukci (to nevim kouknu se) takze
> je treba aby jich tam bylo alespon 4 tedy 260ms jelikos nejdelsi prevod muze
> trvat az 210ms +-15% tolerance.

No v tej slucke je nieco vyse 30 instrukcii, lebo sa tam robi s wordom.
Nie vsetky sa vzdy vykonaju a nemam chut skumat ako to presne je; tomu
PICovemu btbdfl jednoducho nerozumiem (ale zato ten Pascal, to uz ano,
to je nieco uplne ine - skoda ze ten procesor nema dostatocne kilowatty
aby sa tam dalo narvat vsetko co ste chceli).

> [...]
> zase rozbehl - ale s tezkym srdcem a zklamanim.
>
> Je zajimave ze plno lidi si vyfasovalo vzorky, ale jen malokdo s nima asi
> neco postavil - uverejnena je jen jedna konstrukce vysla v AR a uverejnena
> na HW.cz. Snazil jsem se najit nejake podminky/zkusenosti za jakych je to
> cidlo mozne provozovat venku (treba zda tomu nejak zasadne vadi prach?) a
> nikde nic. Asi zkusim napsat do Sensirionu - pokud je cidlo nejake nakleple
> je to mozne, ale rad bych vedel proc - klidne koupim i nove, ale nechci aby
> se situace opakovala - zas tak levne neni.

Nechce sa mi to verit; skor by som veril nejakej chybe v softe alebo
uvazovani.

Mimochodom, aj ja chcem vzorku, s ktorou nic neurobim, kde take rastie?
(Zhodou okolnosti by som asi aj urobil - pre zmenu v spominanom Basic52 :-)

wek