Zahrivaji se Pb aku pri nabijeni?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Prosinec 21 10:12:42 CET 2004

Ja mam APC Smart-UPS 700 pripojenou trvale do site a je porad vlazna (teplejsi nez ruka), presnou teplotu jsem nemeril.

Kdyz jsem ji dostal, mela baterky taky v cudu, coz jsem poznal po vyvolani autotestu (da se bud tlacitkem nebo softwarove) a to i druhy den (cili po nabijeni pres noc) a tak jsem si dosel pro novy akupack (nas spravce site nastesti mel).

Rekl bych, ze UPSka ma nejakou vlastni inteligenci na nabijeni a tak nehrozi, ze by se baterky prehraly nebo tak neco a po vyvolani autotestu vlastne zmeri vnitrni odpor akumulatoru a podle toho vyhodnoti jejich kondici.

IMHO neni dulezite jak moc se akumulatory zahrivaji pri nabijeni, ale jak dlouho na ne vydrzi UPSka fungovat.

P.K.