Analog satelit Strong

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Prosinec 21 09:41:18 CET 2004

Mam ted nove nainstalovany starsi analogovy satelitni prijimac Strong a vzadu ma 15-pin trirady canon (samice), z navodu jsem vycet, ze slouzi k pripojeni nejakeho MAC dekoderu.

Cirou nahodou - k nicemu jinemu se to vyuzit neda? Napriklad na propojeni s PC pres RS232? A kdyby byl nejaky software na trideni programu...

Ale to chci asi moc po tak starym prijimaci. On ma jinak dost nepohodlne trideni programu, resp. nema zadne - kdyz bych chtel preusporadat predvolby, (napr posunout o jednu nahoru) tak je musim vsecky znova naladit.

Dalsi vec, na dalkaci je tlacitko SAT/TV - nevim presne k cemu by to melo slouzit, zatim jediny, co jsem vypozoroval je, ze kdyz ho zmacknu, tak se vypne RF modulator (jinak na SCARTu je signal furt pryc). Nejdriv jsem myslel, ze by to mohlo slouzit na prepnuti na AV vstup (aby se videosignal ze SCARTu prohnal skrz prijimac, coz by se mi hodilo).

P.K.