Zvetseni proudoveho limitu LM317ky

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 21 07:40:09 CET 2004

Dobry den,
omlouvam se za zrejme banalni dotaz, ale priznam se, jsem procesorovy typ a
tak, kdyz mam vzit do ruky obycejny tranzistor, jsem z toho cely vedle :o(
Potreboval bych u LM317ky (v nabijecce s 33340kou) zvysit proudovy limit nad
1,5A, rekneme 3A by byly idealni. Predpokladam, ze diky proudovym ochranam v
317ce to nepujde pouhym lepsim chlazenim a "overproudovanim". Muzete mi
prosim nekdo poradit jaky tranzistor by se na to hodil a jak ho
nejjednoduseji zapojit?
Ptal jsem se na stabilizatory s vyssim proudem podobne 317ce a sice
samozrejme existuji, ale jejich ceny se hybou tak kolem 200Kc a to mi prijde
trochu moc.

Diky

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.802 / Virová báze: 545 - datum vydání: 26.11.2004