obvody pro optickou mys

Jirí Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Pondělí Prosinec 20 16:59:07 CET 2004

No nechci Vam kazit iluze, ale ve vasem pripade je problem se vzdalenosti
snimace od podlozky (prazce) a ta velikost je taky dost. Podivejte se k
Agilentu. Jinak dalsi problem je s rychlosti vetsina snimacu zvlada max
30cm/s. Chteli jsme to letos pouzit na Eurobotovi, ale vypada to s tim
spatne. Docela zajimavy je chip 2051, ktery se zda, ze by ho bylo mozne
priohnout k obrazu svemu. Nejlepsi zdroj jsou kuchnute mysi :))
Jiri Vojtek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Honza Krejsa Bin
Sent: Monday, December 20, 2004 4:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: obvody pro optickou mys

Dobre odpoledne preji,

Chtel jsem zeptat, jestli se daji nekde samostatne koupit obvody, ktere
vyhodnocuji pohyb pro opticke mysi. Mate s tim nekdo zkusenosti? Take pokud
znate nekdo link, kde byl podrobnejsi popis jak to cele funguje. Ja bych
potrebpval podrobne vyhodnotit pohyb pouze v jedne ose, ale co nejpresneji.

Moje konkretni aplikace je na pocitani prazcu. Udelal jsem IR vysilac plus
prijimac…Funguje dobre v idelanich podminkach..Jako ze treba neni pisek mezi
prazci atd… Ale ja bych to chtel daleko spolehlivejsi.

Jak se to vyhodnucuje treba v malych robotech? Ja jsem jeste limitovany
mistem. Potrebuju co nejmensi reseni a zaroven co nejspolehlivejsi. Dekuji
za jakoukoli radu.

Honza Krejsa

---