Jak PIC napojit na ethernet

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 20 13:18:59 CET 2004

On Mon, 20 Dec 2004, Radek Vicek wrote:

> No to jsem pochopil, ale nejak si nevybavuji (nebo spis slysim prvne v
> zivote), ze by routery mely nejake RS232, ktere je prevadeno do netu. To je
> bezna vybava routeru?

Je to bezna vybava routeru co umi seriove linky - Cisca rady 1600 1700 2500
atd.. Pak ruzne terminalove servery Axis, Wyse a spousta jinych. I obycejny
PC router miva obvykle 2 COM porty :-) ktere lze takto vyuzit.

takove routery ma kazdy provider - na kadem takovem portu sedi jeden modem.
Tedy driv sedel, ted po digitalizaci uz maji vetsinou digitalni EuroISDN
pripojky ktere jsou zapichnute do nejakeho Cisca a to uz ma prislusny pocet
modemu a kodeku primo uvnitr, takze zadne RS232 vyvody uz na sobe nema...