Opet Positiv 20 na scene

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 20 10:26:08 CET 2004

Tomáš Hamouz napsal(a):

> Ano, vysoka teplota. Domnival jsem se ze kdyz napisu _presne_ za
> jakych okolnosti to bylo dobre (viz vyse) ze se tomu da porozumet.

Ne tak docela. Uvedomte si, ze problem, kterym Vy zijete, je pro ostatni
sice treba zajimavy, ale okrajovy. Aby bylo Vami nalezene reseni
uzitecne i pro ostatni, tak by ti ostatni museli zpetne prochazet celou
historii a dohledavat, co jste s tim delal tehdy a co ted. Melo byt tedy
  zaverem jasne receno neco jako: "pricinou byla pravdepodobne byla
vysoka teplota pri suseni emulze, kdyz jsem to ted susil pri nizsi,
proces osvitu a nasledneho vyvolani byl korektni" apod.

--
Jirka