Varna deska Baumatic B33

aze azehw@volny.cz
Neděle Prosinec 19 23:58:49 CET 2004

...a potom ze nejsou v Makru odbornici.
AZE

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 19, 2004 11:07 PM
Subject: Re: Varna deska Baumatic B33

>varna deska Baumatic B33 s bezkontaktnim
>ovladanim, ctyrplotynkova, bez okraju, asi 2 mesice stara. Dneska v ni neco
>bouchlo, vyhodilo to pojistky vcetne hlavniho jistice a ted uz ani nepipne.

Jak jsem opravoval varnou desku aneb na nejlepsi ceste k Chocholouskovi:

Nejdriv jsme hledali zarucni list a fakturu. Potom jsem jel do makra nechat
zarucni list potvrdit. Pak jsem vymontoval desku a odvezl ji do makra. Tam
mi pani rekla, ze na desku muze taky prijit opravar domu. Desku jsem si
zase odvezl zpatky. Opravar prijel hned druhy pracovni den. Nejdriv s ptal
na elektriku, tak jsem ho ujistil, ze vsechy tri faze jsou v poradku.
Zkusil to fazovkou a opravdu svitila na vsech trech dratech. Ale proti nule
svitila jenom jedna (kapacita mezi zilama kabelu udela svoje). V ceste
totiz byly jeste jedny porcelanovy pojistky a dve byly spaleny. Opravar byl
dost nasupenej a zmizel driv, nezli jsem privezl nahradni pojistky.

Stale jeste jsem byl presvedcen, ze zavada je v desce a ze vyhozeny
pojistky jsou dusledek poruchy a nikoliv pricina ale nemel jsem moc casu a
vule to zkoumat. Asi za tyden se ozvala jeste jednou podobna rana jako na
zacatku. Ted uz byla deska odpojena a dokonce i ta sporakova kombinace byla
vypnuta. Pri blizsim zkoumani se ukazalo, ze do toho vypinace zatekala voda
z odkladaci plochy na nadobi. Zrejme tam pomalicku nahlodavala izolacni
vlastnosti plastu az to zajiskrilo. Vymenil jsem jeste jednu porcelanovou
pojistku, vyfenoval vypinac, pripojil desku zpatky k siti a je to. Takova
slozita oprava a netrvala mi ani mesic :-)

J. Hanzal