Zesilovac pro termoclanek

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Prosinec 19 15:54:13 CET 2004

At 15:32 19.12.2004 +0100, Danhard wrote:
>Vidim, ze jsem to napsal moc akademicky :o)
>Jde jen o to, aby to napojeni kompenzacniho vedeni bylo na stejne teplote.

To napojeni je udelane od vyrobce, je to zalite, zalisovane, takze s tim nic
neudelam, ale predpokladam, ze to je dobre. Jinak kdyz ohrivam teply konec
termoclanku, napeti roste a kdyz ohrivam studeny konec, napeti klesa. Takze
to bude tak, ze privodni kabel je ze stejneho matrose...

BTW:Poradte mi nekdo prosim nejaky vhodny operak na jedno napajeni, idealne
rail2rail a hlavne aby sel nekde bezne koupit (GM,GES) potrebuju to spachat
rychle a ted pred vanocema se se mnou nikdo asi moc bavit nebude, kdyz to
budu chtit objednat :-( Vystup poslu do ADC v AtMEGA i vcetne nejakyho
referencniho teplomeru na studeny konec a zbytek asi udelam softwarove.
Nasel jsem tohle:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00844a.pdf ale pouzite
soucastky taky nejsou nic bezneho :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz