Opet Positiv 20 na scene

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Prosinec 16 14:31:06 CET 2004

Zdravim,
pozor na velikost pecicek. Mam doma dve pixly NaOH - jednu starou 500g a ta
ma pecicky velikosti asi tak jako antiperle a novejsi kilovku ta ma pecky
velikosti pecky od tresni. Puvodne jsem mel jen tu novou a to jsem koukal
jak mi to sjelo malem i s medi, kdyz jsem to udelal stylem x pecek na litr.
Pak jsem zacal radsi vazit.
S pozdravem
Jiri Vojtek