Opet Positiv 20 na scene

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:50:55 CET 2004

> Ta hodina je vcetne rozehrivani, kdyz jsem je strcil do jiz predehrate
> trouby tak emulze popraskala. Pokud je strcim do studene, tak je

Ja osobne suseni resim "prirozenou" cestou pri pokojove teplote, zatim
jsem nedelal nic tak na rychlo abych nemel vcas pripraven material nebo
zbytek od minula. Nicmene kdyz jsem rychlo suseni kdysi zkousel mam
takovy dojem, ze nejlepsiho vysledku jsem dosahl podle navodu s tim ze
jsem vrstvu nechal po nastrikani proschnout dele (tusim 2x ale fakt uz
si to nepamatuji) pred vlozenim do trouby nez pisou v navodu.

Pavel