IR DO

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Středa Prosinec 15 15:19:39 CET 2004

Minimálne nektere DO Sony musi byt na 36/38 protoze pouzival DO od sve Sony
veze k testovani funkcnosti SFS.

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 15, 2004 2:20 PM
Subject: Re: IR DO

Sony pry pouziva 56kHz (ruku do ohne bych za to nedal, tak to neberte jako
100% informaci), coz je zase nekde uplne jinde, tak by me docela zajimalo
jak funguje takovy ten radiovy prevadec DO - jednu krabicku mate namirenou
na pristroje, druhou mate za zdi namirenou na ovladace. Prenos mezi
krabickami je vzduchem.

Logicky bych predpokladal ze to bude mit vysilani i prijimani IR na obou
frekvencich (36 i 56 kHz), jinak to nemuze byt univerzalni pro vsechny
pristroje...

P.K.