A ako je to v AVR C?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 15 09:06:34 CET 2004

Mno, zda sa ze sa nikto nechytil...

Tak mozno ceckari - da sa u AVR nejako dosiahnut, aby boli data vo FLASH
zarovnane pekne vedla seba? T.j. ak ich v buducnosti chcem trebars
vyslat von napr. seriakom, alebo prehladavat, aby to islo pekne byte po
byte?
Uvediem o nieco konkretnejsi priklad: pole retazcov lubovolnej dlzky,
pricom kazdy retazec ma pred sebou uvedenu dlzku, nieco ako

  4 "MAMA" 6 "SLONIK" atd.

z coho by sa citalo nejako takto (bez naroku na spravnost):
  p = adresa_pola;
  for (i = 1; i < pozadovana_polozka; i++) {
    l = *p++;
    for (j = 1; j < l; j++) {
      putc(*p++);
    }