princip stabilizatora striedaveho napatia

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Prosinec 15 08:36:51 CET 2004

Zdravíčko,

    je vidět že jsem se s tím transduktorem sekla. Ale pomocí rozsáhlé
agenturní sítě se mi podařilo ukořistit následující materiál
http://www.zdravotnici.cz/download/sasina_skola/ferore.jpg a tam je
popsáno jak to funguje :-)

    Jeden z agentů poslal ještě i toto:

Pan Waclawek se taky ptal, jak namodelovat to trafo ve spice. Šlo by
použít model *"xfmr":*
Musel by znát vlastnosti jádra, závislost B / H a pole s touto
závislostí zadat.

*XFMR Generic type:xfmr
.SUBCKT XXFMR 1 2 3 4
RPRI 1 5 0.1
LPRI 5 6 1E-6
RSEC 3 7 0.1
LSEC 7 8 1E-6
APRI 6 2 9 0 PRILC
ASEC 8 4 10 0 SECLC
ACORE 9 10 CORE

.MODEL PRILC lcouple(num_turns=1)
.MODEL SECLC lcouple(num_turns=1)
.MODEL CORE core(area=1 length=1 input_domain=0.01
+ fraction=TRUE mode=1 in_low=0 in_high=1
+ hyst=0.1 out_lower_limit=0 out_upper_limit=1
+ H_array=[0 1 1 1 1]
+ B_array=[0 1 1 1 1] )
.ENDS XXFMR
.END
)

    Snad se budou vysledky pátrání agenturní sítě hodit alespoň někomu
:-D  Uprímně se přiznám že tomu matematickému zápisu moc nerozumím. Ale
ráda posílám dále jak jsem dostala ;-)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz