Dotaz na opracovani krabicky

MK info@mcu.cz
Úterý Prosinec 14 20:56:40 CET 2004

> To mas sice pravdu, na druhou stranu je flash nadplatformni format a nic
> Ti nebrani si ten plugin treba i do Linuxu a Mozilly/Firefoxu poridit.
> Smulu pak mas jen v pripade pouzivani ciste textoveho prohlizece :-)

Mhh, zrejmne jsi nepochopil pointu - smulu nemam ja, ale ona firma
:-))))))))

> BTW: co je s tim FTP MCU? Furt mi to nejde a na mail jsi nereagoval...

Problem je jednoduchej - spravce serveru je momentalne na dovolene a ja
nemam
moznost zjistit nastaveni Tveho uctu a proverit ho. Takze musis pockat.
Jinak promin, ale v tech par desitkach meilu jsem Te prehledl :-))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov