Dotaz na opracovani krabicky

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Úterý Prosinec 14 19:50:46 CET 2004

Celkem dobrou zkusenost mam s vodnim paprskem. Kousek od Zdaru - v Novem
Meste na Morave - hned vedle nadrazi je firma, ktera se tim zabyva. Staci
jim vektory ve formatu DXF. Akorat bylo potreba, abych jim dodal material -
chtel jsem to z hliniku tloustky 2mm. Ale videl jsem u nich, jak tam tou
vodou rezou i do zeleza a nejakeho plastu, take pry do betonu, do dreva a
podobne.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Tomáš Dresler" <dresler@hw.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 14, 2004 7:33 AM
Subject: Dotaz na opracovani krabicky

Hello all,

diky vsem (trem), kteri dali tipy na pristrojove krabicky pro DDS, kterou s
Baluem stavime. Jiz jsem vybral jednu od EZK, ale nyni ji potrebuju obrobit,
tj. vyfrezovat cca 30 ctvercu/obdelniku a 25 kruhovych otvoru do celniho a
zadniho panelu. Take bych potreboval vytvorit nejake podperne kovove
prepazky (opet frezovana plocha).

Koukal jsem na Jyxo, Google apod. a celkem nic moc, mate prosim nekdo dobre
zkusenosti s konkretni firmou a podelite se? Jednalo by se zatim o dva kusy.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz