princip stabilizatora striedaveho napatia

Samuel Piovarci samec@pobox.sk
Úterý Prosinec 14 13:22:51 CET 2004

O magnetickych zosilnovacoch som pocul, ze vraj sa pouzivaju
naprilad na elektrickove vyhybky, lebo sa tam nema co pokazit
a dokonca v dobach davno minulych, ked som mal trochu menej
vedomosti z elektroniky, ale zato bujaru fantaziu, som chcel
na tomto principe postavit supervykonny audio zosilnovac :)
Ale problem je v tom , ze tam ziaden jednosmerny prud nie je.
Taktiez tam podla mna nie je ziaden referencny prvok, podla
ktoreho by sa to mohlo stabilizovat. Tak dobre, mohla by to
byt nelinearita jadra, ale to by potom podla mna nedavalo cistu
sinusovku. Tak neviem.