CP2101 zmena VID a PID ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Prosinec 14 12:25:14 CET 2004

dik za radu, tak jsem nechal ve vsech souborech, co maji i nemaji neco
spolecneho s cp2101 vyhledat PID ea60 a prepsal na ten "spatny" a ono to
chodi.
prvne jsem evidentne podcenil vyskyt pidu v vsech moznych souborech.
jeste jednou diky,
ted muzu vyrabet usb zarizeni + drivery jak bude potreba :-)).
tomik.

-----Original Message-----
From: Jozo [mailto:svk421@zoznam.sk]
Sent: Tuesday, December 14, 2004 10:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: CP2101 zmena VID a PID ?

...menil som som si PID len v vo vlastnom zariadeni s FTDI, ale mozno je
to podobne. Subory ktore bolo treba upravit boli dva *.ini a *.inf

V subore *.inf  som doplnil polozky v sekciach:
[FtdiHw]
[ControlFlags]
[Strings]

a v *.ini
[FtdiHw]
[Strings]

Vzdy som pridal rovnaky riadok, len so zmenenym PID (a samozrejme
vlastnym textom :-)