CP2101 zmena VID a PID ?

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 14 11:15:11 CET 2004

No mne sa zasa podarilo pri konfiguraci FTDI tak doblbnut system, ze aj ked
som zariadenie odinstaloval a fyzicky ho nepripajam k portu, tak vzdy pri
starte XPcok alebo hladani noveho HW mi vyhlasi USB zariadenie, ktore je
pripojene ;-} Alebo zeby to USB uz fungovalo bezdratovo ;-} ??? Kazdopadne
myslim, ze to je problem, kedy sudruhovia z Microsoftu chceli opat
zjednodusit prostemu uzivatelovi pracu a riesia za neho problemy, ktore
vobec nema...

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 14, 2004 10:59 AM
Subject: Re: CP2101 zmena VID a PID ?

...menil som som si PID len v vo vlastnom zariadeni s FTDI, ale mozno je
to podobne. Subory ktore bolo treba upravit boli dva *.ini a *.inf

V subore *.inf  som doplnil polozky v sekciach:
[FtdiHw]
[ControlFlags]
[Strings]

a v *.ini
[FtdiHw]
[Strings]

Vzdy som pridal rovnaky riadok, len so zmenenym PID (a samozrejme
vlastnym textom :-)