Dotaz na opracovani krabicky

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Prosinec 14 08:20:33 CET 2004

At 07:33 14.12.2004 +0100, =?iso-8859-2?Q?Tom=E1=B9_Dresler?= wrote:
>Hello all,
>
>diky vsem (trem), kteri dali tipy na pristrojove krabicky pro DDS, kterou s
>Baluem stavime. Jiz jsem vybral jednu od EZK, ale nyni ji potrebuju obrobit,
>tj. vyfrezovat cca 30 ctvercu/obdelniku a 25 kruhovych otvoru do celniho a
>zadniho panelu. Take bych potreboval vytvorit nejake podperne kovove
>prepazky (opet frezovana plocha).

Presne tohle jsem resil vcera. Zaver - dodelavat hotovou plechovou krabicku
je problem (upinani, emulze atd.) Nechte ji udelat celou novou vcetne
potrebnych otvoru. Vrele doporucuju www.eprona.cz maji vysekavaci lis
Euromac, CNC ohranovak atd. Umej i komaxit a sitotisk, takze od nich odejde
hotova krabicka se vsim vsudy. Jsou ochotni delat i mensi mnozstvi.
BTW: Pokud jsou ty panely z rovneho plechu, tak by se to jeste snad dalo.
Zkus poslat fotku jak to vypada, treba bych to zkusil...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz