Zase nabijecka...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 14 08:18:01 CET 2004

To se musite zeptat majitele nevim A60 jsem v zivote nemel v ruce, ale
tipoval bych, ze neco takoveho tam nastavit nepujde - spis Vam to bude
rovnou ukazovat zda jste s expozici spravne...

Ptal jste se obecne na co to muze byt dobre a ja obecne odpovedel.
Koneckoncu staci kdyz ten fotak umozni manualni nastaveni expozice -
vzhledem k tomu ze vysledek vidite hned je mozne udelat korekci rucne -
myslim ze maximalne na treti pokus to budete mit.

RadekCX