Zase nabijecka...

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Prosinec 13 09:29:35 CET 2004

Tak jsem to o vikendu zkousel, vrazil jsem tam celkem cerstve nabite NiMH
Sanyo 1700mAh a blyskalo to jako dive, zadny problem nenastal. Zadne dalsi
NiMH bohuzel doma nemam, takze jsem uz jine zkouset nemohl, ty moje maji
oznaceni UM 3-NH1700 HR-3U (teda aspon podle GESu, kde jsem je kupoval),
nevim, jestli se nekde u Sanya daji najit nejake podrobnejsi parametry
(hlavne vnitrni odpor).

Ale ta nalepka zakazujici NiCD tam fakt je, ja to predtim moc neprohlizel,
tak jsem si ji ani nevsimnul.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Friday, December 10, 2004 10:15 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Zase nabijecka...

No to by me fakt helflo - hledal jsem na netu zda je tam nekdo nepouziva ale
nic jsem nenasel. Pokud to zkusite bude to fajn. Ja s bleskem moc nefotim,
ale obcas musim a pak letim do kramu jak idiot pro suchace prestoze NiMH mam
spousty.

Dokonce v prostoru pro baterie jsou samolepky se skrtlyma NiCd. V te dobe
kdy jsem ho kupoval se jeste moc NiMH nepouzivali a tak tezko rict jak to
vyrobce myslel, ale uz me to napadlo to vyzkouset alespon pres odpor a ten
postupne ubirat, abych prsne vedel kdy to shori. :-)))

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.