Jak PIC napojit na ethernet

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 12 16:40:08 CET 2004

> No diky to vypada super (jen tu cenu jsem si predstavoval tak polovicni, ale
> chapu ji neproda se toho stovky tisic kusu). Takze pokud nenajdu nejakou

GNOME je pomerne laciny pokud chcete hotove reseni, kdyz vezmu veskere
naklady na vyrobu a cenu soucastek je 2.490,-kc bez DPH primerena
castka. Chapete spravne, vyrabime jej v CR zatim po desitkach, v asii
najdete mozna jeste mensi cenu nez polovina...

> levnejsi alternativu a nebo nejaky zadrhel v dokumentaci tak asi zacnu
> setrit neb 300W PCcko tech 3000Kc propali docela rychle.

Zatim nemohu nic slibit ale zkuste kontaktovat primo ing. Pouchu mozna
by se naslo ocesanejsi reseni...

Jinak vseobecne si nedokazu predstavit TCP v cemkoliv co ma par Kb Flash
a RAM :-) Pokud si tedy nechcete hrat GNOME je resenim, pokud si hrat
chcete pouzijte nejaky kit jako treba jiz zmineny Rabbit nebo podobny
kit (Rabbit znam osobne s podobnymi produkty mam jen teoreticke
zkusenosti ale Rabbit se mi jevi jako nejlepsi). Pokud pouzijete kit
muzete jej programovat (GNOME ma take nejake moznosti programovani
ale...) a pak zjistite ze ten PIC tam uz ani nepotrebujete...

S pozdravem

Pavel Tatar
Papouch s.r.o. - www.papouch.com
tel/fax +420 267 314 268 - 9